onsdag, december 28, 2011

Dag 129

ÅNGEST!!! Nej då, det har inte med träning eller mat att göra utan det faktum att jag ska till tandläkaren och dra ut en visdomstand imorn, vilket jag bävar för! Gillar inte :( Nåja, jag ska nog överleva och sen blir det lite träningstomt här i bloggen några dagar då man avråds från att träna några dagar efter tanden är bortdragen, så läkningen får ha sin gång utan att blodet forsar pga ansträning. Så jag får snällt vila några dagar, men några lättare promenader borde ju vara ok tycker jag, det får det lov att vara!

Idag blev det, tack vara mina "jobbiga tjatiga" underbara kompisar en tur till Itrim och ett pulspass. Jag kände inte alls för det men när jag var klar så var jag såklart väldigt nöjd med beslutet! Tack Paulina och Ullis för pushen! *love*

Inga kommentarer: