torsdag, december 15, 2011

Dag 116

Idag var det julshopping och lunch med min kära vän Malin på schemat :) Vi spenderade 5 timmar att gå i affärer, det blir några steg! Jag känner mig nöjd för jag är så gott som klar med årets julklappsshopping *jippi*

Nu över till nåt mer Itrimmigt. Ikväll var det gruppträff och tillhörande vägning. Det har gått drygt 1½ vecka sen jag vägde mig sist och jag hade gått ner -0,8 kg, vilket totalt blir -23,0 kg!!! Happy? Yes! :) På träffen pratade vi en del om fällor man kan falla i när man nåt såhär långt som vi gjort och en av dom största är nog för min del om jag börjar känna mig för nöjd. Det får liksom inte hända för då är det alldeles för lätt att "släppa taget". Jag är dock väldigt nöjd med min träning och är fortfarande chockad över hur kul jag faktiskt tycker att det är. Nästa gruppträff är inte förrän om 4 veckor så nu måste jag hålla i och vara noga med vad jag stoppar i mig av den goda julmaten. Kommer bli en utmaning helt klar. Min plan är dock att träna + promenera så mycket jag kan. Har tex redan bestämt att jag ska ut på en långpromenad på julaftons förmiddag. Så jag liksom rört på mig innan maten ska ätas *ler*

Inga kommentarer: