tisdag, december 13, 2011

Dag 114

Idag på förmiddagen var det tandläkaren och rotfyllning som gällde. Gick på det stora hela rätt bra (viss smärta var dock överj**lig), största smärtan var nog trots allt i plånboken :(

På eftermiddagen var det luciafirande och julpyssel på Ebbas förskola. Mysigt!! Ebba och några till av dom större barnen läste själva delar av en vers och dom var sååååå duktiga *stolt mamma* Trots kylan och blåsten stod dom där och sjöng sina sånger så fint. Sen fick vi gå in i värmen för fika och pyssel :)

På kvällen drog rusk-vädret igång med full kraft här men jag trotsade regn och blåst för att ge mig iväg till Itrim och ett core-inspirations-pass med Isabella (hann även med 15 minuter i cirkeln innan passet började). Det var superbra och så grymt jobbigt. Jag är ganska säker på att min mage kommer skrika på mig imorn och vara rätt träningsvärksöm! Som Isabella sa....har ni inte ont imorn så har ni inte kämpat tillräckligt! Håller tummarna då att jag har ont imorn *ler*

Om du kikar in här och läser Isabella så skickar jag ett STORT TACK, för att du alltid är så glad och inspirerande :)

1 kommentar:

Isabella sa...

Tack vad snällt! Härligt att det känns i magen :) hoppas fler hittar din blogg o kan bli inspirerade av dun fina resa. Vi ses!