torsdag, december 22, 2011

Dag 123 - bilder

Några kg till har ju försvunnit sedan jag senast visade jämförelsebilder, så nu är det dags igen tycker jag. Sonen skrattade åt mig när jag tog på mig dom stora jeansen och kom med stränga förmaningar att så fick jag absolut inte gå ut :)

Om ni vill se bilderna lite större går det att klicka på dom!





Som sagt...byxorna sitter ju lite mer ledigt nu *ler*



Jag har även tagit några bilder där jag har kläder som är lagom :)




Åsså en sista jämförelse. Framifrån då och idag, det är 4 månader och 23 kg mellan dessa två bilder:



Nu är det ca 5 kg kvar till målvikt och planen när jag når den är att för sista gången föreviga mig själv i dom stora jeansen och det rosa linnet!

4 kommentarer:

Johan sa...

Vilken skillnad och då hade inte du en "enorm" övervikt från början! Jätteimponerad! Kul att se sånt resultat! Grattis and keep up the good work!

Linn sa...

Skitbra jobbat! Jag är hur imponerad som helst. You go girl! :)

This is it sa...

Såå roligt att se förändringen på bilderna =)
Tittar man på första och sista bilden kan man ju knappt tro att det e du på båda bilderna!
Härligt kämpat!!!
Fort har det ju gått me =)
Önskar dej ett stort LYCKA TILL, målvikten har du ju nära nu =)
Go Girl!

Anonym sa...

Tack tack tack för era peppande ord!!! *glad*

kramar /Karin