söndag, september 11, 2005

Slö söndag..

Oj, va jag är trött idag...sovit alldeles för lite! Möhippan var iaf väldigt lyckad och den blivande bruden var verkligen grundlurad!! Så kul :-) Även svensexan hade varit mkt lyckad!

Jag var med på lite mer än jag tänkt igår..kände mig halvpigg och så var det ju så roligt..idag får jag lida för att jag missade en hel del sömn igår...men det var det värt!

Lilla godingen har ju varit hos farmor i helgen och haft det toppenbra. Precis när vi kom hade han varit busig och hoppat i soffan trots att farmor sa att han inte fick...och plötsligt sa det tjong och han slog huvudet i bordet. Spana in vår lilla blåtirekille på bilden! Ingen större fara iaf men han lär nog bli lite mer blå under ögat. Glad att det inte tog i ögonbrynet iaf.

Nu ska jag slänga mig i säng o försöka få sova minst 9 timmar...sååååååå trött! kram å natti /K

4 kommentarer:

AnnaHanna sa...

Men lilla pyret då! Såg ju jätteotäckt ut. Min mamma är helt besatt av att hindra barn från att hoppa i soffor och sängar - ibland förstår man varför :-) Kram //Anna

~Karin~ sa...

Förhoppningsvis så minns han det nästa gång han vill hoppa i soffan.... kram /K

AnnaHanna sa...

Ja, det händer ju inte så mycket här heller! Hmpf! *skojar*
Jag lovar att skriva nåt idag :-) Kram //Anna

AnnaHanna sa...

Haha - nu är jag här igen. Det är roligt men lite tungrott att kommunicera via denna kommentarsfunktionen. Håller med om att vi borde ses snart. Vi får be våra assistenter synkronisera våra almanackor.
Kram //Anna