lördag, september 10, 2005

Möhippa...

...för min kära vän Marren ska vi ha idag! :-) Det ska bli jättekul...om en timme ska vi åka o kidnappa henne...hennes blivande make Fredrik är redan kidnappad för svensexa och står i skrivande stund på centralen (iförd morgonrock) och spelar gitarr för att få ihop till kläder! Så om någon har vägarna förbi centralen just för ögonblicket...glöm inte att spana efter en stackars blivande äkta make med gitarr!

Kruxet för mig är att jag har jobbat inatt, ingen ultimat uppladdning för dagens möhippa....och inte var det så lugnt på jobbet som jag hoppats heller *suckar*. Jag har iaf tänkt vara med på, kidnappningen, förmiddagsaktiviteten (göra smycken) och sedan hem för några timmars välbehövlig tupplur....för att sedan ansluta igen lagom till middagen :-)

Fredrik (min alltså och inte Marrens..förvirrande när så många heter likadant) åkte med T-banan redan innan kl 07 för att vara med på svensexan...gissar att han var aptrött...men vad gör man inte för sina vänner *s*

Lilla godingen är hos farmor och blir ompysslad hela helgen när hans föräldrar roar sig med "dumheter". Han är så duktig med sitt penicillin, fast att det smakar så illa! Näsan rynkas så sött på honom o man ser hur otäckt det är...lilla gos!

Nu ska jag slänga mig i duschen o sedan vänta på att bli upphämtad!

Önskar er andra en kanonlördag!
kram /K

3 kommentarer:

AnnaHanna sa...

Hejsansvejsan! Hoppas ni får en toppenhippa. Inte kul när man är trött - men vad ska man göra? Jag ska också ut ikväll för en gångs skull - med min kompis Karin minsann - apropå krångligt när folk heter likadant. Kram //Anna

Suss sa...

Hoppas ni haft skoj idag och får en kul möhippa även ikväll!

Kramis =)

Anonym sa...

Hello! Hoppas du haft riktigt skoj och att du hann sova lite innan! Kraaaaaamiz...