måndag, september 26, 2005

Ny bil...

..har vi nu!!! *jippi* Ikväll var vi på Autopunkten och hämtade vår nya bil och lämnade en av dom gamla som inbyte! Så härligt med ny(are) bil!!! Den går som tåget *ler*. Jag får dock nöja mig med skrothögen ett tag till....tänker köra den till jobbet på nätterna fram tills den får körförbud i mitten på oktober. Har fotat den nya bilen men sitter på jobbet nu så jag har inte tillgång till fotona..lägger upp en annan dag så ni får se :-)

Elias var ju som jag skrev häromdagen mkt mkt mkt förtjust i tivolit som hälsade på hos oss i helgen..så igår eftermiddag när jag sov (jobbade natt igår med) så var han och Fredrik på tivolit och roade sig några timmar! Det var en mkt nöjd och trött kille som kom hem därifrån sen! Han och hans bästis Emelie hade haft SUPERskoj och ilat runt och busat där!

Nu måste jag nog ta och gå en sväng till tvättstugan här o sen kika till våra boende.

Sov gott på er! /K

2 kommentarer:

AnnaHanna sa...

Grattis till nya bilen!
Nu kan du ju få fundera på om jag menar Passaten eller brandbilen...
:-)
Natti natti, kram //Anna

~Karin~ sa...

Haha...jag håller på Passaten! *ler*

kram på dig!