onsdag, september 07, 2005

Gröna oliver...

...är så gott!!!! Har nog åkt på nåt graviditetssug nu för jag bara älskar gröna oliver och kan äta det jämt!! Nog för att jag gillar det annars också men till en viss gräns *ler*

Har precis kommit hem efter en tur till dagis med lilla godingen. Han blev så nöjd när den gröna bilen han gillar var ledig o började genast åka runt...hade knappt tid å vinka! Så skönt att han trivs så bra på sitt dagis! :-)

Idag måste jag nog städa lite här hemma också...innan dammråttorna helt tar över :-o
Jag har iaf köpt en ny hjälpreda...en "elektronisk borste" som roterar...när man drar den över mattor blir dom så fina o allt skit sopas upp *nöjd*. Den har säkert ett annat namn men jag minns inte just nu....bra är den iaf :-) Lika bra att sätta igång.....

kram /K

Eftermiddagen har jag och Elias spenderat på fiket "Lasse i parken" på söder tillsammans med en kompis o hennes brorson (som är lika gammal som Elias). Vädret höll sig fint o vi njöt av att kunna sitta ute och fika. Snart är det nog slut på sånt för i år *hänger läpp*
Middagen blev tacos *mums* och nu har jag precis smällt i mig dom sista oliverna i burken. Måste gå till affärn imorn o handla nya!!!

Nu ropar kudden på mig! Natti /K


12 kommentarer:

webmosterhelene sa...

Hihihihihihi.... Gröna oliver *s* Måste vara grav.sug, Karin *s* Vad härligt att Elias gillar sitt dagis! Det underlättar ju så mkt...

Kram /H

Anonym sa...

Gröna oliver är ju ganska nyttigt iaf...gör inte som jag gjorde...sitt och ät kolasås direkt ut tuben framför datorn...*s*

~Karin~ sa...

*skratt* Ska försöka låta bli Nickan!! :-)

Helene! Ja, så skönt att han trivs så bra! :-)

Suss sa...

Gröna oliver, I looove it! Kanske jag inte borde säga nåt....men har du provat Ica´s, de gröna oliverna med kärna? Jag äter alldeles för mycket av dom, de är helt fantastiskt goda!
Jag är med dej i "oliv-suget", jag har nojja på oliver vare sej jag är gravid eller inte och det går knappast en dag utan att jag äter dom =)

Ha en skön dag Karinvännen!

Mindi sa...

Så fint det blev. :)
Härligt blått!
näe svarta oliver ska det vara... ;)

Kram Mindi

webmosterhelene sa...

Såååå snygg layout, Karin! Får se om jag ids göra min blog "personlig".... Nu är det enkelt att bara låta den vara som den är, utan att behöva lägga ner så mkt tid på den (som jag för övrigt inte har heller *s*)...

Kraaaaaaaaaaam /H

~Karin~ sa...

Tack vänner..ni e så söta!!! :-)

Marie! Jag håller med dig annars...men just nu är det gröna som gäller *ler*

kram /K

Mindi sa...

Ja det måste bero på att du är gravid.........tss. ;)


Marie! Jag håller med dig annars...men just nu är det gröna som gäller *ler*

Anonym sa...

Ehhh...intressant reklam du fick där Karin.

Det blev iaf superfint med det blåa! Tror jag me ska starta en liten blogg...

~Karin~ sa...

Nickan..hmm, visst var den!

Det tycker jag absolut att du ska göra! :-)

~Karin~ sa...

Grrr...va jag hatar dessa reklaminlägg!!! *morr*

Mindi sa...

Natti natti med dig.... måste också gå och sova nu, jobbardag i morgon igen.

Kram kram