måndag, september 05, 2005

Japp..

...så är det...vi väntar på bebbe nr 2!!!! *lycklig*
I februari är det dags för vår familj att bli 4 medlemmar!
I min blog kommer ni att kunna följa mina tankar i väntan på bebis, ska även ta lite magfoton så ni kan följa hur lilla knytet i magen växer!

Lite "gravidsiffror":
Dagens datum är 2005-09-05
Du har gått 112 fulla dagar (av 280).
Du är i andra trimestern (av tre)
Du är i 4:e månaden (av 9 - kalendermånader)
Du är i 4:e gravmånaden (av 10 - lunarmånader)
Du är i 16:e veckan (av 40)
Du är i v16+0 (av 40+0)

Fotot är taget i lördags på min vän Malins bröllop, då var jag i v 15+5. Jag tycker att det är så olika hur mkt magen syns...här syns den massor men det kan ju bero på att det är en mammatröja.... *s*
Om någon undrar så är det Pommac i glaset :-)

Jag har lite beslutsångest över hur sidan ska se ut...om ni undrar över varierande färg o utseende på sidan *ler*

5 kommentarer:

Mindi sa...

Nä men... vad skoj.... du är med B! ;) Bebis och blog. ;) Ja det första visste jag ju men inte blog... det har du hållt hemligt vännen! ;)

Kram på dig från mig!

~Karin~ sa...

Hej vännen! Kul att du hälsar på :-) Jag har varit så dålig på att uppdatera så inge kul å se innan iaf *s* Har raderat dom inlägg jag hade gjort i juni...börjar om på nytt nu! *kram /K*

webmosterhelene sa...

Hej love!!! Vad roligt att du börjar blogga nu :) Ska bli skoj att följa bebbens framfart :) Kram /Helene

Anonym sa...

Titta vad duktig du är! :-)

Tog ju bara en hel kvälls arbete att få ihop något du var nöjd med. Men fint blev det. :-*

Anonym sa...

Hej tjejen! Var ju tvungen att springa in här och kolla in underverket (Bebisen? Bröllopsutstyrseln? Layouten? -Välj själv!) innan jag nu faktiskt ska krascha i säng. Kram på er //Anna