söndag, februari 03, 2008

Mysig, inspirerande och alldeles underbar...

...har min helg varit! Jag, Anna E, Anna S, Sanna och Helene har haft vår årliga scraphelg hos Helene och det var som vanligt urkul att träffa tjejerna igen :) Åsa var förbi med lilla Tilde både på lördagen och söndagen...sicken liten sötnos hon är...blir nästan lite bebissugen igen *s* Jajuste, att scrappa och inspireras var också toppen såklart *ler*. Min kreativitet blomstrade och jag skapade hela elva (!!!) layouter i helgen varav några är jag skitnöjd med, andra är ok och nån enstaka är jag mindre nöjd med...en är nog i farozonen att bli omgjord en aning...men vi får se! Man blir trött av att sitta och scrappa en massa många timmar på raken och jag känner att jag måste gå mot kudden nu, men imorn ska jag scanna och visa er några av helgens alster!

Nu önskar jag go´natt!

/K

Inga kommentarer: