onsdag, februari 13, 2008

Lite tråkigt på jobbet..

..just nu och då får man hitta på saker att göra för att få tiden att gå liiiite fortare såhär mitt i natten! Surfade just in hos min kära vän Anna och hittade nåt kul att göra (mitt i natten kul iaf *ler*)...den här anagramtjänsten och nu har jag roat mig med att skriva in diverse namn och ord och för att se om det kunde bli några andra kul ord...och självklart måste jag ju skriva ner några av resultaten här..annars skulle ju detta inlägg vara rätt meningslöst *s*

Mitt för och efternamn: moral hink, himla korn, marin holk
Och om jag lägger till även mellannamnet: himlar makaroni
Den kära sambons namn: jordens finskor *haha*, fornnordisk sej

Och nu tänker ni säkert att jag måste ha tappat en skruv eller fem...men till mitt försvar måste jag då säga att klockan är två på natten, jag har 5 timmar kvar att jobba och längtar redan hem till min kudde! Tänk va lättroad man är när man är trött :) Nog om anagram nu...

Innan jag slutar detta inlägg o beger mig på en liten nattlig rond och sedan till betapet.com igen så måste jag självklart HUUUUURRRRRRRRRRRRRRRRAAA för våran söta goa prinsessa som fyller 2 år idag! Ett längre inlägg och lite foton på födelsedagsbarnet kommer imorn (eller rättare sagt senare idag blir det ju). Grattis lilla loppan!!

Over and out!
/K...trött (har jag skrivit det innan?)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
Tack för besöket hos mig, du är också hjärtligt välkommen tillbaka, men det var nått skumt, det vart inga å ä ö då du skrev?
Måste kolla om det är någon inställning på sidan min *fniss* det vart en massa frågetecken istället!

Toppbildens fotografi är taget ner vid vattnet där vi bor och det var sånt fint sken med solen den dagen. Jag hade en frostig ros där innan som jag tagit också ute, hittade en slängd rosbukett, som frostat första kalla nätterna i början av vintern, slutet av hösten, men det kändes inte så vintrigt med den bilden och en grön bakgrund.
Så jag bytte...

Det är Mindi den underbara som gjort layouten som jag mixat med och ändrat en del. För jag fattade inte dom som fanns, hennes layout förstår sig tröga jag på. Hon är bäst på sånt!

Nehepp, nu ska jag kolla in på min sida varför det inte går att skriva å ä ö
Ha en underbar dag!
/Trollmor

Anonym sa...

*hehe* din jobbdata som har tappat bort sina å ä ö det funkar ju både för mig och din hemma dator *skrattar*

Skumt var det då och fundersam vart jag, om det var någon inställning jag råkat fippla med *s*

Hoppas du nu får sova gott en stund och jag tänker "sno" med mig din url och länka till dig, fick så himlars mycket bra inspiration till scarpbooking grejer så det snurrar i skallen. [tack]

Nepp, nu ska jag klä mig och gå och handla, tror jag...Känner mig lite slö idag!!!

Kolla in i min meny, jag la in hitta.se karta för väder, det var som lite fränt!!!

NattiNatt, sussa gott!!!