tisdag, februari 19, 2008

Envisa basilusker!

Här hemma går feber o snorandet runt runt runt...nu är Ebba hemma för andra gången på två veckor med halvhög feber o snorande. Elias är på dagis igen och jag hoppas så att han slipper bli smittad en gång till. Min förkylning börjar ge med sig men eftersom jag är alldeles för bra på att använda nässpray (HATAR att vara täppt) så får jag nu dras med trasiga slemhinnor ett tag fram över :( Den enda som verkar vara pigg och kry är pappan här hemma...men det var ju han som startade hela den här förkylningskarusellen...så han har ju haft sin släng han med.

Lilla loppan har äntligen kommit till ro för sin mitt-på-dagen-vila och jag tänkte passa på att surfa lite och kanske blir det något scrappat också. Har suttit o skrivit ner en massa ideer till kommande layouter, mängder med foton ligger och väntar på att bli scrappade! Ska nog passa på att sätta mig vid pysselbordet en stund när Ebba nu äntligen sover!

Vill också passa på att tacka för alla goa och uppmuntrande ord om mitt skapande!

kram /K

Inga kommentarer: