fredag, februari 15, 2008

Krasslig kille!

Elias är hemma från dagis idag med feber och lite hosta! Vi har spelat favoritspelet många gånger, myst i soffan och ätit lunch. Han tycker ju även om att sitta med mig när jag pysslar så medans han stämplade ett papper fullt med fina figurer så passade jag på att skapa en ebba-layout:


Klart den coola tjejen ska ha en rosa döskalle-stämpel *s* Den där rosa (rasberry) färgen är en klar favorit här hemma nu! Den gör mig glad liksom :)

Nu ska jag gå upp och titta om "varmkorven" har somnat och sen åka och hämta den lilla busloppan på dagis!

Mysig fredagskväll på er!
kram /K

4 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på sig kramar till Elias.
Hoppas han mår bra i helgen och kan njuta av gott lördagsgodis :)
Har varit hemma med Tea igår och idag som fick ögoninflammation.
Ha det gott!
Kram Sara

Jag... sa...

Ja ! Vilken jättefin LO!! kanonfin!

Jag kommer också gå på fredagen, har tagit ledigt för att kunna hänga på låset ;-)

Anonym sa...

Ååå, du är så himlars duktig, att man inte bodde närmare och kunde få kika in på en kopp te och få lite energi att få i gång detta scraping nu då!

På måndag kommer "lönen" då ska jag allt kika in på våran butik inne i stan och se vad det kan kosta att shoppa lite saker, till ett album!

Hon vill ju ha svart/vitt/blått

Så får det bli också, jag har 75 foton som ska klippas, limmas, fixas in i ett scrapbooking album *puust*

Vilken färg är din favorit, annars?
*fniss*
Ha en skön kväll och krya på sig lillamannen!

Anna sa...

Inget kul med sjuka barn inte, hoppas han mår bättre idag.

Supercool layout på Ebba.

Vinterkramen Anna