måndag, februari 04, 2008

Helgens alster!

Sådär, nu har scannern (och jag) jobbat en stund så ni ska få se vad jag skapat på helgens scrapträff!



Kladdig tjej!


Den här LOn poppade upp i mitt huvud när jag såg Annas hjärtmallar och jag är så nöjd med den. Lite annorlunda mot vad jag normalt skapar och det kanske är det som gör att jag tycker så mycket om den :)


Ännu en favorit från helgen. Det var pilligt att klippa ut blommorna...men det var det värt!


Den här LOn gav vissa av mina scrappande vänner rysningar och jag måste säga att jag är överraskad att Anna E ens tog i den *s*


Härliga skrikiga färger som gör mig så glad :)


Den här är i formatet 8*8 tum, ett nytt format för mig..roligt att testa och jag blev så nöjd med färgerna!


Ännu ett nytt format för mig, 6*12 tum. Här utmanades jag av Anna S och Helene att använda band och mönstrad bakgrund.


Mysigt foto på Ebba med sina morföräldrar :)


Här är ännu en av helgens favoriter. Massa limmande var det och jag är supernöjd med hur denna blev. Den var liksom klar i huvudet innan jag satte igång :)


Innan jag åkte iväg på scraphelg så hade jag bestämt att jag skulle använda dessa (lite svåra men otroligt härliga) mönstrade papper och sen utmanade Helene mig att design-tänka lite...första papper och sen foto. Jag fick godkänt :) Även här var det en del pilleri-klippande...men jag gillar den här LOn jättemkt så det var värt trixandet med saxen!

Jag skrev ju i inlägget nedan att jag skapat 11 layouter i helgen och det har jag...men den som är uppmärksam kanske ser att det bara är 10 jag visar här...för en av dom är jag inte alls nöjd med och ska göra om lite innan jag visar upp den!



Nu är det lunchdags här!

kram /K

5 kommentarer:

AnnaHanna sa...

Tack för senast!
Jag har efter att funderat sedan igår när jag var här en snabbis kommit på vilken du inte blev nöjd med.
Ja, vad kan jag säga - sådana färger är inte så lätta :-)
Fast du vet vilken jag tycker att du borde skrota...
Jag kanske borde ta ett tag med min blogg också :-(

Kram //Anna

Jag... sa...

Wow!! Verkligen produktivt! Vilken jumbouppning!! Jättefiiiina alster!

Anonym sa...

Tack för besöket! :)

Jag är djupt imponerad av din kreativitet. WOW vilka supersnygga alster och vad produktiv du varit.

Kramar
Jenny

Anonym sa...

Vilken kreativ helg :) Massor av fint!

Anna sa...

Har ju sett alla utom den sista. Vet inte om jafg har sett den du inte är nöjd med eller inte. Du gjorde ju så jäkla många.
Många snygga layouter blev det.

Vinterkramen Anna