torsdag, februari 28, 2008

Jag var så..

...scrapsugen efter att ha surfat på en massa duktiga scrappares bloggar....så innan kudden blev det en snabb-LO med en busig liten loppa! Kunde inte helt låta bli akrylfärgen men det är bara liiiite på kanterna och så har jag målat rubriken (för thickersen hade fel färg).



En lite rolig grej med denna är piprensarna (som verkar bli poppis i scrapvärlden...kanske har varit ett tag bara det att jag är lite dålig på att hänga med när det gäller trender *s*)...har sett på flera ställen...och här nedan är min allra första LO som jag gjorde i januari-04. Jag hade inte så mycket material i början och tog liksom det som fanns till hands hemma i pyssellådan. Kul att piprensare kommer mer och mer...för dom är verkligen roliga att leka med och bara fantasin sätter stopp för vad man kan ha forma dom till :)


Detta är starten på mitt liv som scrappare :)

Nu måste jag gå mot kudden...två timmars vila innan dom små ska hämtas!

kram /K

4 kommentarer:

Katarina sa...

duktig du är med scrapping. Du sitter och göra allt på papper innan och sen sätter in det i ett album eller?

Jag ha lite foton somjag klictrar in med sådant tejp i hörnen i en "pärm" och sen skriver jag på. Kan man göra lite så som du i den tro?

Allt bra annars med er?

MVH Katarina i Örebro

Jozebelle sa...

Oj vad du skapar!!!

Det är kul att se vilken talang du var redan från scratch!!! hon är så söt din tjej!!!

Anonym sa...

Superfin LO!

Din gamla idé att göra en maskros av piprensare var ju grymt snygg! Det måste jag komma ihåg när man ska scrappa sommarens kort!

AnnaHanna sa...

Värst vad du är aktiv på nätterna :-)
Såg nu i bloggen att du varit ganska aktiv med scrappandet också.
Fantastiskt fina grejer.
Kram //Anna