onsdag, februari 01, 2012

Förändringen!

Jag har ju skrivit förut om att jag har lite svårt att hänga med i mitt huvud hur stor förändring jag faktiskt har gjort. Jag har ju sett mig själv hela tiden och inser nog inte hur annorlunda jag ändå ser ut. Häromdagen så träffade jag en person som inte sett mig sedan i somras och hennes reaktion var en stunds gapande och sedan sa hon att hon nog hade passerat mig om hon mött mig på gatan och så massor med beröm och frågor. Det är såna reaktioner som får mig att inse att jag förändrats ganska mycket och självklart får det mig att må jättebra och glädjas åt att jag lyckats så bra som jag gjort! Jag mår ju jättebra, både fysiskt och psykiskt, och jag är en piggare och gladare mamma till mina barn :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Tack för ditt pepp i min blogg :) Jag hänger kvar och kämpar på ! Såg att du gått under BMI 25, GRATTIS!!! Vilken milstolpe. :)