lördag, februari 04, 2012

Dag 167


Jag och Loppan på väg till pulkabacken. En dryg halvtimmes åkning blev det och det blir några gånger ner och sen upp. Bra motion :)

Idag blev det lite shopping efter pulspasset på Itrim. Nya vantar, skor (hänga vid pulkabacken utan att frysa om tårna-dojjor) och täckbyxor modell lagom (mina gamla är rätt tält-lika). Dom nya kan ni spana in på bilden ovan, knallrosa så jag syns ordentligt i backen. Jag tog ett par storlek 40 och lyckan var stor när dom satt som en smäck, och det utan resår i midjan. Att dom sen var på rea gjorde ju inte saken sämre *ler*

På kvällen blev det tacomiddag (idag igen) och sen Melodifestivalen för hela familjen :)

1 kommentar:

P-lina sa...

Halloj, va fina ni är!!! Visst är det härligt att kunna komma i mindre kläder som sitter bra !

Själv kommer jag i mina gamla skidkläder....som sitter löst nu. Me happy =)

Kram på dig o loppan!