torsdag, februari 09, 2012

Dag 172


Så jäkla nära nu!!
Wooohooooo trodde inte mina ögon när vågen idag visade 70,1 kg! Helt galet liksom att jag nu är 1 hekto...ett litet sketet hekto...från att nå mitt mål på 70 kg! Jag är såklart jätteglad för dagens resultat och är väl så gott som i mål :) Vill dock ha ett vågkvitto där det står 70 eller kanske lite mindre då...så det håller jag tummarna för till nästa vägning! Jag har nu tappat totalt 27,7 kg och det på knappa 6 månader. Nu måste jag lära mig hur mycket jag ska äta och träna för att ligga kvar på min målvikt!

När jag ändå var på Itrim passade jag på att träna ett pass och Isabella kom ut i cirkeln och körde lite box med mig...satan i gatan va jobbigt det var! Nu hoppas jag att Amina (hej om du är här och läser) är sugen på att köra box med mig när vi tränar nästa gång! Amina lärde mig en ny övning för baksida lår på pilatesbollen, som jag körde både imorse och ikväll...ska bli spännande att se om jag kan gå imorn över huvud taget, haha!

Nu ska jag softa på soffan resten av kvällen! Tjoho :)

3 kommentarer:

amina sa...

klart vi ska boxas!!!! :)))) kram!! fan vad grym du är!!!

Anna sa...

Satan i gatan vad duktig du är Karin!!!

Vinterkramen Anna

Unknown sa...

Grattis till att vara så nära målet och att du gått ner så mycket på bara 6 månader!!! Du är grym ju ;) Jag hänger kvar här i din blogg och låter mig inspireras, träningen funkar jättebra för mig men jag har haft det tufft med maten.. dock är jag på banan igen sedan igår! Kram