lördag, juli 01, 2006

Frestelser & foton!

Smarriga frestelser finns det mängder av hemma hos oss just nu! Elias fyllde ju 4 år i tisdags och det ska såklart firas ordentligt och med massor av gott-saker....tre firar-tillfällen blir det och Elias har beställt tårta till varje kalas...och tårta det ska dekoreras med...

...just det: Godis! *mums*


Just plockgodis är min stooooooooooooooooora last och jag får erkänna att jag snyltat några godisar vid tårtmakandet men i övrigt har jag lämnat skålen ifred *stolt*. Eftersom det är en del firande här just nu så är viktmålet att stå still på samma vikt den här veckan. Prinsen fyller ju bara år en gång om året och då måste ju även mamman i familjen få unna sig lite gott!


Lite blandade foton:
Fyra generationer :-)
Elias, pappa Fredrik, Ebba, "mommo" Sigge (Fredriks mormor) och farmor

Underbar supporterbild på mommo Sigge!
Heja heja! :-)

Ebba och mommo Sigge

Elias gömmer sig i farmors hatt o käkar lite frukt

Söt sommartjej

Plockar blommor (säkert till mamma *ler*)

Hänger hos farbror Jonas :-)


Jag tycker det är roligt att veta vilka som hälsar på mig i blogen, så gör mig glad och lämna ett avtryck innan du går :-) Passar på att tacka för alla heja-rop och gulliga hälsningar både ang. vikten och barnen!! *puss på er*

kram /K

3 kommentarer:

HellaBella sa...

Hejsan!
Hittade hit via annahanna och hennes blog. Jättefint med alla fina bilder. Grattis till viktminskning, bra jobbat!!!!

Anonym sa...

Vilka söta bilder! Och du är verkligen duktig som kämpar med vikten!

Anonym sa...

jag kikar in då o då och tittar på fina bilder m text :)
kanske får länka ifrån mej??