torsdag, juni 29, 2006

Sötloppan..

...poserar för mamma i sängen *ler*


Jag och barnen mår bara fint och ska iväg och luncha med Sara, Magnus och Tea :-) Egentligen skulle dom kommit hit på lunch men den kära sambon här är hemma sjuk så vi beger oss till Farsta istället så får Fredrik vara hemma och kurera sig i lugn och ro.


~Mitt nästa delmål med vikten~
Att gå ner ytterligare 7 kg till Ebbas dop som är den 9/9. Det är 10 veckor dit så det blir ett snitt på -0.7 kg/vecka vilket känns lagom tycker jag! Så nu vet ni att när Ebba döps ska jag väga 7 kg mindre än nu och 16 kg mindre än när jag började viktväkta i slutet på mars!


Lämna gärna ett avtryck innan du ilar vidare :-)
Ha det!
kram /K

2 kommentarer:

Julia sa...

Hej igen!!
Kul att se att du bloggar lite oftare :)
//Julia

Anonym sa...

Hej Karin!
Kikar in lite och läser om dig o familjen.
Vad stora barnen har blivit :)

Vad duktig du är med din viktnedgång. Det syns verkligen stor skillnad på korten. Kämpa på.

Kram Jenny