tisdag, juli 11, 2006

Inte trött alls! Så det så!

Häromkvällen så ville Elias titta på sin favoritfilm "Thomas Tåget" innan han somnade och det tyckte jag var helt ok....men jag frågade om vi inte skulle göra honom klar för natten först (han tittar på filmen i vår säng) ifall han skulle somna. Svaret blev: " Nejdå mamma, det behövs inte...jag somnar inte...är faktiskt inte trött". Ok, sa jag och satte på filmen åt honom och gick sedan ut i vardagsrummet. 15 minuter senare tittade jag in i sovrummet....

...och hittade en sött sovande Elias! :-)


Måste ju visa Ebba i sin nya tuffa body också:

Fia! Vi tackar o bockar för presenten!

Idag är det Skansen som gäller, återkommer ikväll eller imorn med rapport o foton!

Innan jag försvinner för nu vill jag bara tacka för ALLA goa hälsningar och gratulationer vi fått från er angående vårt husköp! Gulle er!!!

kram /K

Inga kommentarer: