fredag, juli 14, 2006

Älskade sötnosar!

Imorse började Ebba ledsna lite på att ligga i sitt babygym, då gick Elias dit och gjorde henne sällskap och genast var hon så nöjd och glad igen! Finns det nåt underbarare än att se sina två små älsklingar mysa tillsammans? Näe, jag kan inte komma på nåt! Det riktigt värkte av kärlek i mammahjärtat imorse när jag satt och tittade på dom! :-)






Lillasyster & Storebror :-)

Idag har jag och barnen varit i Farsta och shoppat och fikat. Elias fick pengar när han fyllde år och jag hade lovat att han skulle få köpa ett lok till sin tågbana för pengarna. Stegen styrdes därför till leksaksaffären och Brio-avdelningen, det blev ett lok som kunde åka av sig själv och han var sååååååå nöjd och ville helst åka hem på en gång o testa *ler*, men innan vi åkte hem så blev det lite mera shopping och så fikade vi :-) Väl hemma har loket fått jobba hårt!

Nu sover både sötnosarna och det borde jag också göra om jag ska orka upp imorn!
Natti o kram /K

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh den där syskonkärleken ser jag fram mot att få se här hemma. Tyvärr misstänker jag att vi kommer få en del problem med Linus. Han är inne i en sån trotts just nu så inget är bra och mamma är BARA hans... Kram på er!

Anonym sa...

Vilka söta barn du har!!!
Ville bara tala om att du har sporrat mig!
Förra veckan tog jag tag i mitt liv igen, o det resulterade i -1,6 kg på vågen! :) Trots att jag var bortrest ons-lör (inte så lätt att fixa riktig mat då).
Många kramar!
Lina T