onsdag, februari 04, 2009

Sjätte bilden!


Jag har blivit utmanad av Helene:

* Gå in i mappen Mina bilder
* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade

Om min bild:
Här har vi (läs Fredrik och min pappa) precis plockat bort dörren från groventren för att påbörja operation: dörr ska bytas till fönster eftersom rummet innanför ska bli Ebbas rum (ett projekt vi fortfarande jobbar på...ja, fönstret är på plats alltså men innanför är det fortfarande tvättstuga..men snart så *ler*).

Jag utmanar dom här sex personerna att visa sin sjätte bild:
Anna E
Anna S
Anna/Morfen
Nickan
Maria
Suss

/K :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad kul! Måste genast titta vad jag har för foto där. :) Kram

Fotograferande Maria sa...

Hej! TACK, mindi som fixat det fina på bloggen. Jag ska anta utmaningen! Men nu sitter jag på jobbet och det finns bara reklambilder i mapparna så det får bli hemma ikväll :) Du jag blev så INSPIRERAD av din viktblogg! Jag kämpar också mot ett BMI under 30. Kram Maria

AnnaHanna sa...

Nu har jag gjort =)
//Anna