måndag, februari 02, 2009

090202 ~ peppar peppar


Några av helgens deltagare verkar ha drabbats av trista magbaciller *urk* Jag känner mig ok fysiskt än så länge..men det sätter sig ju liksom i skallen när man hör att andra man umgåtts med är sjuka. När är det min tur? Mår jag inte lite illa nu? So far so good, jag har ätit tolv vitpepparkorn och håller tummar och tår hårt att jag slipper bli sjuk, peppar peppar *knackar på bordet framför mig*

Till er som redan drabbats av den trista bacillen skickar jag kryapåsig-kramar (på avstånd)!!


*************

HÄR hittar du länkar till andra "Dagens foto-fotografer"!!

3 kommentarer:

Anna sa...

Jag hoppas verkigen du slipper skiten.
Mår bättre idag, magen verkar jobba normalt igen, eller normalare.

Vinterkramen Anna

webmosterhelene sa...

Hoppas du klarar dig!!!

Utmanar dig att visa sjättebilden i din sjätte mapp :-) Se i min blogg..

P&K

Anonym sa...

Åh, vad man går runt och känner efter när det går magsjuka runt en... Funkar det där med vita pepparkorn?