måndag, februari 02, 2009

Helgens alster!

Scrapträffen resulterade i 6 nya LOs, varav 4 kommer här nedan. Dom andra två är dt-LOs till Pappersbiten så jag kan inte visa dom här riktig ännu, men snart så :)


Härliga färger, och ni som känner mig vet ju att jag älskar färgglatt när det kommer till scrappande *ler* Jag tror att detta är min egen favorit från helgen!


Sötloppan är cool i lekparken med solglasögon på :) Upptäckte vid scannandet att det här är den enda av helgens LOs som jag använt piprensare på, nästan lite chockad själv *s* Älskar den gröna färgen på bakgrundspappret, så varm och härlig.


Eeeeh, jag var sugen på att klottra lite med ProMarkers. Jag som brukar säga att det kan aldrig bli för färgglatt kanske är beredd att ändra mig i just det här fallet...nåja, roligt var det och Ebba är söt!


Åsså självklart en LO om min underbara julklapp. Det här blommiga pappret har jag varit sugen på att använda länge och nu kändes det rätt som bakgrund. Samma rosa färg på blommorna som kära Barbapapan :)

Dags att göra lite nytta här hemma..tvätten hänger sig tydligen inte själv *suck*
kram /K

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara layouter, en riktig färgboost att komma hit! :) Kram

Anna sa...

Du skapade helt fantastiskt underbara layouter i helgen vännen.

Vinterkramen Anna