måndag, januari 16, 2006

Säng-lösa...

...blir vi idag när dom kommer från Atlantis Sängbutiken o hämtar våra sängar, som ska fjädras om. Vi köpte nya sängar för ca 3 månader sen men tycker att dom är alldeles för hårda (kändes inte alls så i butiken när vi provade...vi provade måååååånga gånger). Så nu har vi bestämt oss för att byta fjädring till medium o idag ska dom alltså hämta sängarna. Jag kan lova att jag inte ser fram emot att sova på soffan resten av veckan o stackars Fredrik ska sova i en tältsäng....men lika bra att få det gjort. Ni kan väl vara goa o hålla tummarna att vi har våra sängar tillbaka innan helgen! Dom trodde att det skulle ta ca 3 dagar...så vi hoppas så klart att det inte tar längre tid. Har nog ont i ryggen o kroppen nu iaf.....

Elias är ff krasslig, har en väldigt irriterande hosta som inte vill ge med sig o lite feber har han nog också så han får vara hemma från dagis idag och imorn så får vi se hur han mår på onsdag. Han har precis kommit ur badet, tänkte att värmen o ångan skulle vara bra mot hostan. Hungern har inte kommit tilllbaka men han är duktig o dricker bra iaf! I eftermiddag kommer mormor och passar honom en stund medan jag ska till BM. Har inte varit där sen innan jul så det är på tiden att kolla värden o lyssna på "Kalle-Maja"! Hade tänkt att Elias skulle få följa med och lyssna på bebisens hjärta men det få bli en annan gång.

Nu ska jag se på Barnkanalen o mysa med skrutten!

Jajuste...lite foton från idag också:

Nybadad skruttis vinkar till pappa :-)
"Hej mormor" Ringer o kollar vilken tid mormor kommer i eftermiddag :-)
Man blir trött när man är en sjukis! Sover sött på soffan med katten!
kram /Karin

1 kommentar:

Camilla sa...

Hej Karin !!

Ååå vad magen växer och blir sååå fin fin, jag blir riktigt bebis sugen när jag ser din mage jag med..

Hoppas att ni slipper sova i soffan/tältsängen mer än de 3 dagar dom lovat er.. Kan inte vara skönt för verken dig eller Fredrik att behöva sova så, och speciellt du som är gravid också.. Och redan har ont i ryggen.. Sen hoppas jag att sängarna blir som ni för väntade er att dom skulle vara från första början annars kan det inte vara kul, en säng är ju inte billig..

Hoppas lille Elias snart mår topp igen och kan vara den söta snälla goa Elias som han brukar..

Kramis nu
Camilla