tisdag, januari 17, 2006

Lite mera shopping! *oops*

Lilla godingen är ff lite krasslig och har varit hemma från dagis idag med. Jag och mamma hade bokat in shopping, lunch och fika i Farsta så det fick Elias hänga med på också! :-) Egentligen skulle jag ju inte shoppa så mkt mer till "Kalle-Maja" innan jag gått igenom Elias bebiskläder som finns på vinden....men det är ju så tråkigt att inte shoppat...så lite blev det idag med! *ler stort* Det blev många timmar i Farsta och jag helt slut i ryggen nu...men det var det värt! Har självklart fotat mina inköp, så spana in om ni är nyfikna:
Übermysig overall som mormor köpte till "Kalle-Maja" *gulletack*
Nu har vi denna o en vit (påsmodell) i fleece...ska nog räcka till att börja med iaf! :-)
Mörkröd munkjacka....ett måste till alla bebisar *s*
Å byxor kan man aldrig få för många av! Dessa var på rea o jag kunde inte välja färg..så jag var tvungen att köpa båda! *ler*
Elias blev såklart inte helt lottlös utan fick 3 par nya mysbyxor! Hans favoritfärg är röd...så ni kanske kan gissa vilka som kommer användas mest?!
Det var dagens shopping det! *nöjd*
Elias o pappa håller på med kvällsbestyren o mamma kommer (som vanligt) o terroriserar med kameran. Efter det här somnade han som en stock i sin säng! *snark*


Ett foto från igår får ni här också:
Jag var ju iväg till BM igår o tyckte så synd om min lilla sjukis så jag kilade in på leksaksaffären o köpte denna Ior-pall till honom som lite uppmuntran. Ior är en stor favorit så mamma var poppis som bara den hela kvällen *s*!


Nu ska jag slå mig ner i soffan o kolla på TV!
kram /K

1 kommentar:

webmosterhelene sa...

Ååå, vad mysigt att köpa bebbekläder :) Var det nice på tjejlunchen idag??? Kraaaaaaaaam