onsdag, februari 14, 2007

Scannern & vikten

Scannern är äntligen hittad :)
Ska se om vi hittar sladden också så den kan kopplas in...vill ju scanna in mina senaste scrap-alster så jag kan lägga upp dom här! Igår scrappade jag ett födelsedagskort till lilla loppan, så härligt nu när skrivbordet är på plats o jag kan ha mina grejer framme. Bara sätta sig ner o börja pyssla, så nu hoppas jag såklart att jag kommer göra just det vilken dag som helst också *ler*

Som ni kanske kan gissa har det blivit en del onyttigheter i samband med firandet av prinsessans 1-årsdag....så när vågen i måndags sade exakt samma vikt som förra måndagen: 89,5 kg så får jag nog känna mig nöjd med det! Vi har inte köpt någon crosstrainer ännu men håller på och kikar runt för att hitta en bra till ett bra pris.

kram /K

Inga kommentarer: