fredag, februari 09, 2007

Helgen som var....

..spenderade jag hos min kära vän Helene tillsammans med Anna, Sanna, Åsa, Lucy och Natalie...japp, det var den årliga scrapträffen hos Helene och det var toppen!! Vi har scrappat, snackat, käkat, scrappat ännu mer, fikat (tack Rickard för goa kakor *ler*) och babblat ännu mer! Precis som det ska vara när det är tjejhelg :) Tack tjejer ni har verkligen inspirerat mig att ta tag i min pysselhörna så jag kan scrappa hemma också och vet ni....idag har jag monterat ben på skrivbordet och börjat fixa till det med lite hyllor och så.....så snart kanske det blir en o annan LO gjord här hemma! Helgens resulterade iaf i 7 LOs (layouter) och så fort vi har hittat tag på scannern här hemma ska jag lägga upp dom här i bloggen så ni får se!

kram /K

1 kommentar:

webmosterhelene sa...

Tack själv, hjärtat!! Det var så skoj att du kom!! Åsa och jag har pratat om att träffas och scrappa snart igen :) Kanske kanske kan du vara med då :)

Spännande med din hörna!! Och så vill jag se dina LO:s igen :)

Kram kram