onsdag, februari 21, 2007

Kort var det här!

Grattisvarianten alltså...till Ebba kompis Cornelia som har bjudit in till kalas på fredag :)



Layouterna från scraphelgen har jag ju lovat att jag ska visa här...så det är bäst att jag lägger upp dom nu innan jag glömmer bort *ler*






Den mörka skuggan beror på 3D-kuddar under blommarna och finns bara på den inscannade bilden.




Scrapliftat en av Lucys fina freestyle-LOs.


Jag och Fredrik har jag mumsat i oss "elaka gubbar" och kollat på Prison Break..och nu är det nog dags för kudden! Imorn ska jag på hälsokontroll (provtagning, blodtryck o så) som vi får genom jobbet..det är även vägning och midjemått...vilket jag hoppas ska ge mig den spark i baken jag verkligen behöver! Idag ringde dom från Team Sportia o sa att vår crosstrainer kommit...så den ska hämtas imorgon och sedan är det bara att börja trampa på! Då finns det liksom inga undanflykter längre...och det är ju inte så att bikinisäsongen ligger långt bort heller *rys*

Kudden var det ja!
Natti o kram /K

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka underbara layouter! Så skoj att se!

Anonym sa...

Hej, superfina LOs! önskar jag hade mer tid och ork till att scrappa :/
Har ni tid att ses nästa v? Jag tänkte ta mig till farsta på tisdag då bokrean startar...

Anonym sa...

Hallojsan!
Så fint du har skapat. Tänk om man hade det intresset :) Fast vart skulle jag få den tiden ifrån?
Hoppas allt är bra med hela familjen.
Kram från Sara