torsdag, juni 07, 2012

Hello bloggen, I´m alive :)

Hallå bloggen som bloggaren "glömde"! Förlåt! Jag har varit bizzi med både roliga, jätteroliga och lite tristare saker dom senaste veckorna.

Det jätteroliga: Jag och kära maken har varit en knapp vecka i New York på bröllopsresa! Underbart kott och gott. Ska visa några bilder sen :)

Det roliga: Jag tog mig igen om dom 5 km på Vårruset på 35 minuter, grymt nöjd och stolt!!

Det lite tristare: Min höft är inte alls bra, smärtan är mer konstant och bara att gå är jobbigt. Jogga är big NO NO just nu! Så less och vill att den ska bli bra nu! Har gjort Ultraljud, visade inget och nu fått en tid till Magnetkamera om några veckor. Efter svaret på den ska jag ta beslut om det är läge för Naprat/Kiropraktor. Vill verkligen bli bra och jag vill verkligen springa!!

Imorn bär det av till Jönköping för den årliga, underbara scrapträffen hemma hos Anna tillsammans med Helene, Malena och Sanna! Längtar efter att träffa tjejerna :)

Åter efter helgen! kram /K

Inga kommentarer: