söndag, mars 18, 2012

Dag 210

Jahapp då var ännu en vecka slut och imorn börjar vecka 12 det här året. Känns som att tiden går väldigt fort just nu. Jag har jobbat mycket och kämpat för att hinna med att klämma in dom tre träningspassen/vecka som jag satt som mål. Söndagkväll idag och jag kan nöjt konstatera att jag lyckats denna vecka :) Dessutom har jag lyckats bra med mina steg och har tagit mig 12 mil den första veckan på stegtävlingen, härligt! Träningen har alltså gått som planerat, maten däremot kunde man nog önska att jag hade skött lite bättre. För många kalorier har passerat mina läppar den här veckan. Både jag och maken har fyllt år och då har det blivit lite för mycket av det goda! Dock är jag väldigt nöjd med veckan på det stora hela och väljer att fokusera på att jag klarat av mitt träningsmål :)

Nu är det lite slappande i soffan framför TV:n innan kudden ropar på mig!

Inga kommentarer: