måndag, juni 25, 2007

Tjejsnack vecka 26!

Veckans frågor: Glädje

Vad var roligaste upplevelsen på DIN midsommar? [Någon händelse, någon som sa/gjorde något roligt.] Tja, eftersom jag jobbade så får jag väl säga att det (förhoppningsvis) blir roligt i lönekuvertet sen när storhelgstillägget kommer *s*

Vad för "vardagsgrej" får dig att känna extra mycket glädje? När mina barn kryper upp i famnen och gosar. Då känns det bra i mammahjärtat :-)

Varför och på vilket sätt gladde DU någon senast? I lördagskväll när jag åkte iväg till McD och statoil för att köpa hamburgare och godis till sambon (och till mig själv iofs) som kände sig lite uschlig. Då blev han så glad!

Vad är det "bästa som har hänt" dig i ditt liv? Att få barn räknas inte! ;) Om jag nu inte får skriva att få barn (vilket är det absolut bästa som hänt mig) så är det ju såklart att jag träffade min sambo..för utan honom skulle ju inte dom där underbara små människorna finnas i mitt liv!

Har du något roligt att se fram emot just nu? Vad? Semestern som börjar om 1½ vecka!

/Karin :-)

Inga kommentarer: