måndag, juni 18, 2007

Tjejsnack vecka 25!

Veckans frågor: Ditt boende

Hur bor du? [lägenhet, hus, studentkorridor etc] Vilken våning & vilken storlek? Med vem? [djur, människor etc.]
~I kedjehus på ca 200kvm tillsammans med sambo och 2 barn

Hur många ggr i ditt liv har du flyttat? Av vilken anledning? Om ej, skulle du vilja flytta? Varför/varför inte?
~Efter lite funderande så har jag kommit fram till att jag har flyttat 10 gånger. En gång med mina föräldrar när jag var liten, flyttat hemifrån, flyttat runt i lite olika lägenheter i och runtomkring Stockholm, flyttat till San Fransisco och bott där i 1½ år, sen hem till Stockholm igen och lägenhet(er) och senaste förra året flyttade till vårt nuvarande hem

Hur gammal var du när du flyttade hemifrån? / När tror du att du kommer att flytta hemifrån?
~Nitton

Var du än bor, har du någon kontakt med grannarna? På vilket sätt? Varför/varför inte?
~Ja, det har vi. Vissa har man väl bättre kontakt med än andra men vi har haft turen att ha trevliga grannar

Vad har du av följande:
[Badkar/dusch] Både och
[balkong/altan/uteplats/trädgård] Altan och trädgård
[kök/kokvrå/annat] Kök
[antal toaletter?] 3 stycken

Länk till Tjejsnack finns under rubriken "Sidor jag besöker"

kram /K

Inga kommentarer: