måndag, juni 25, 2007

Köket!

När jag ändå håller på och fixar med fotona på vardagsrummet så passar jag på att visa er några köksbilder också:


Köksön är så gott som klar, bara nedre delen bak som saknar täckskiva.


Mellan bordet och köksön gick det tidigare en vägg (som vi rev innan vi flyttade in)som skiljde kök från vardagsrum (man ser tejp på golvet där väggen varit). Vi är så nöjda med vårt luftiga kök som nu har öppen planlösning mot vardagsrummet. Vi ska bara klura ut hur vi ska göra det snyggt mellan dom två golven men tills vidare funkar det fint med dittejpad plastmatta *ler* Kylen och frysen står i en liten nisch som vi byggt ut för att förlänga köket lite.


Å så här ser det ut från andra hållet!

kram /K

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så snyggt Karin! Nu börjar mina knölar att grunna på hur vi kan fixa till vårt kök....
kram på dig!

Anonym sa...

Wow vilket snyggt kök. Det är ungefär så som jag har ritat vårat o det bästa av allt, nu har jag fått en uppfattning om hur snyggt det kan bli eftersom vårat kök ser ungefär ut som ert!! Vad har ni valt för kök?? Ha det bäst!

Kramis Maria m Melvin från ankomst -06

~Karin~ sa...

Hej Lina och Maria!
Tackelitack för dom fina orden om vårt kök :-)

Maria:
Köksinredningen är från -95 och är Myresjö..mer än så vet jag inte, det var dom förra ägarna som gjorde det. Vi har piffat upp med dom gråa listerna, målat väggar gråa, bytt handtag, ny kyl och frys och sen köksön har vi byggt av IKEA-stommar och sen en ekskiva på det.

kram /Karin

Anonym sa...

Kanonsnyggt kök!!

Sommarkramen Anna