söndag, oktober 02, 2005

*host harkel*

Elias är mkt bättre nu och förkylningen han hade har jag fått istället. Halsen har gjort ont och nu är jag sådär jobbigt täppt i näsan och känner mig lite småkrasslig rent allmänt, urk! Jag avskyr verkligen att vara täppt i näsan...men dessvärre så är (var) jag lite av en nässpraysknarkare och slemhinnorna i näsan har tagit en del stryk av det...så nu försöker jag hålla mig ifrån nässpray in i det längsta! Jaja, nu ska jag sluta klaga..det går nog över snart!

Idag har Elias och jag varit iväg till Babyland så jag fick klämma och känna lite på en Akta Graco med bas...ett babyskydd man har i bilen för er som inte är så insatta i bebisvärlden *ler*, vi har visserligen ett men jag är så sugen på ett nytt och detta med en bas som man bara klickar fast stolen i verkar toppensmidigt! Stolen går även att använda utan basen om man åker med nån annan eller så! Tror att vi ska ta o köpa/önska ett sånt till bebisen och så kan jag sälja det gamla! Sen shoppade vi lite nya badleksaker, ett såntdär braigt bananskal i plast och en ursöt haklapp till bebisen :-)

Jag har lyckats hålla mig ganska bra än så länge från att köpa saker till liten i magen..men några få har jag bara inte kunnat låta bli att handla...här är dom:

En body, en pyjamas o en haklapp har det blivit hittills!
Jag äääääääääälskar Barbapapa så den haklappen kunde jag såklart inte motstå :-)

Nu sitter jag här och håller tummarna för att Elias har somnat...har lagt honom för 3:e gången ikväll och nu har det varit tyst i åtminstone 20 minuter där inne...och så håller jag tummarna för att Fredrik, som varit på bio, inte skramlar allt för mkt med nycklar och slamrar i dörrn när han kommer hem snart!
Nu ska jag slå mig ner i soffan o slötitta lite innan kudden ropar på mig!
kram å natti /K

4 kommentarer:

Mindi sa...

Men herregud sån söt haklapp!!!!
Du har du kvar den där länken till sidan där du beställde Barbapapa väskan???

Så skoj att få shoppa till bebisen.... vad tror du att det är där inne i magen??? Tjej eller kille???

Kraaaaaaaaaam Midni

Sandi sa...

Hej vännen, jag är runt och uppdaterar mig!
Hoppas allt är bra idag och att du slipper förkylningen!

Kram Sandi

webmosterhelene sa...

Men gumman då! Hoppas du mår bättre snart!

Vet du, tänkte på dig häromdagen då jag såg ett rosa Barba-paraply i en affär :) Det var sååååå fint!!!

Kram
/Helene

Mindi sa...

Hej hur är det i dag vännen?
Vi verkar ha fått samma sjuka du och jag... blääää!

Stor varm kram!