tisdag, april 30, 2013

Färgglatt med Neo Colors II

Färgglatt gör mig glad och får min skaparglädje att vakna. Här har jag gjort två layouter där jag stämplat med olika stämplar och sedan färglagt med Neo Colors II.  Av dom 10 sidor jag skapade under scraphelgen så är dessa två helt klart bland favoriterna. Dom är helt enkelt väldigt jag :)

Mina fina barn med färgglad ram. Den snygga stämpeln med siffror på rad är köpt "over there" och om någon vet hur man får tag på den får ni gärna tjoa till. Den är sådär lång och monterad på träkloss!

Ebba med massor av löv. Den fyndiga titeln får jag tacka kära Helene för. Hon satt bredvid mig och kläckte ur sig den i precis rätt ögonblick!! 

Det var alles för nu...men mer kommer sen! /K :)

3 kommentarer:

ScrapMyran sa...

Så sjuuukt läckra båda två!!

ScrapMyran sa...

Så sjuuukt läckra båda två!!

ScrapMyran sa...

Ja här uppdateras det flitigt ser jag =)