onsdag, augusti 24, 2011

Dag 3

Idag vaknade jag och kände mig riktigt pigg, till skillnade mot igår då jag vaknade med huvudvärken från h-vetet. Dagens frukost blev en kaffeshake, te (utan mjölk) och några glas vatten, mums *ler* Jag har ju hört och läst om den hemska andedräkten som ska drabba en när kroppen går in i ketos Jag tror att min kropp börjar närma sig det stadiet nu för munnen känns inge vidare! *urk*

Imorse när ungarna åt frukost så såg deras mackor såååååååååååååååååå goda ut. Jag fick helt enkelt gå därifrån och bädda sängar medan dom åt klart! Dom närmaste tre veckorna ska jag äta fyra gånger om dagen (samma soppa/shakes varje måltid) och min tanke är att sprida ut det så mkt jag kan, så nu har jag ätit 8-12-16-20. Antar att det känns lite mindre hungrigt när magsäcken krymper. Hoppas det iaf, för nu kurrar det rejält. Dags för mera vatten och snart är det lunch :)

Imorgon är det första gruppträffen och sen har jag bokat in motionsintro för cirkelträningen. Ska bli spännande :)

Inga kommentarer: