måndag, oktober 26, 2009

Gaahh...

När det nu ändå var dags att packa upp alla scrapsaker efter helgens och förra helgens träffar så tänkte jag att jag skulle rensa lite när jag ändå höll på....ångrade mig ganska snabbt då jag insåg att det skulle ta massor av min scraptid (för det var ju för att scrappa som jag packade upp grejerna). Nåja, hade ju redan börjat med att tömma ut mina 4 plastkorgar med "sånt som jag kanske kommer använda men inte just nu-grejer" och OJ OJ OJ, var kommer alla dessa grejer ifrån, hur blev det så mycket liksom? Vem har köpt dom? :-o Många av er som scrappar känner nog igen er när ni ser fotona nedan...och ni som inte scrappar tror nog mest att jag är galen *ler*
Jag känner nog så själv när jag ser allt...lite galen måste man ju vara ;-) Kanske dags att sälja lite grann av det som ända "bara ligger"?! Men det är ju så svårt...kanske just en såndär knapp jag vill ha om 6 månader, eller en sån blomma, eller en sån chipboard osv. Japp, jag är en hamster, haha!! :)

Såhär ser det ut på mitt skrivbord just nu...men det ska jag strax råda bot på, var bara tvungen att visa er röran först och samla lite kraft :) Mycket saker blir det:





Nån som känner igen sig? *hoppas* ;-)

kram /K

Inga kommentarer: