söndag, september 14, 2008

Helgens alster...

...till scrapfebern inne hos magdas.se blev fyra till antalet för min del. Mer räckte inte scraptiden till i helgen. Jag och barnen har iaf haft en mysig helg hos mina föräldar och sambon verkar nöjd med sin "egen-helg" :-)


Detta är en lift av ett bidrag till vårfebern. Den här är nog den jag själv är mest nöjd med, älskar verkligen Pink Paisley-ugglan och denna färgkombo...och killen på kortet såklart *ler*


Här var det färgutmaning att scrappa med: brunt, rosa och vanilj. Det snygga pappret från American Craft passade perfekt för ändamålet!


Här är det stillhelt som skildras..o en typ av stillhet för mig att få njuta av nya tidningar o en kopp kaffe i lugn och ro :-)


Slutligen så hann jag även med att göra skissutmaningen...där jag och Ebba visar upp våra snickarkunskaper *s*

kram /K

6 kommentarer:

MarieG sa...

Underbara LO´s!!! Älskar din tolkning av stillhet... (avkoppling)!
Ha en bra dag!!!
//Marie

Camilla sa...

Oj vad du är duktig, jag önskar sååå att jag också hade börjat med Scrapbooking ordentligt mycket mycket tidigare, men nu känner jag att jag inte har tid längre..

Hur har det gått med lilltjejen och hennes myggbett??
Hon såg ju hemsk ut, stackarn...

Kramis Camilla

Anonym sa...

åå vilka härliga LOs!! Är helt såld på ugglor just nu.... har nyligen köpt en uggelstämpel =)

Tack för inspirationen!
Kram Johanna

Anna sa...

Vilka snygga layouter Karin!

Höstkramen Anna

anna.h sa...

Vilka härliga layouter du gör!! Avkopplingslayouten är helt underbar. Jag gillar den med gummistövlarna massor också! Härligt med bilderna i serie.

Anonym sa...

Tack för besöket, trevligt så att jag hittade hit. :) Jättefina saker du gör, jag lär också återkomma!

Kram