måndag, mars 17, 2008

Några alster...

...som jag gjort till diverse tävlingar och utmaningar kommer här:


Skissutmaning på Scrapaddicted

Förra veckans skissutmaning på SWE-bloggen, och denna LO blev publicerad där :)


Utmaning på Scrapaddicted att använda mönstrade papper som man haft i sina gömmor länge.

Imorgon bär det av norr över för oss...påskfirande och lite snökontakt ser vi fram emot. Det ska vara en dryg meter snö....säger dom som vet...och vi ser fram emot en gnistrande solig påsk i ett härligt vinterlandskap *håller tummarna*

Önskar er alla en gul och glad påsk!!!!

kram /K

5 kommentarer:

Anonym sa...

Å, ska ni komma häråt?
skulle ju vara trevligt om ni kom ända hit...så hade jag kidnappat dig som hjälp i min scrapping yra...

Neee, skojas bara!

surfar runt och surrar med alla idag, är såååå surrsjuk och har en massa energi, inte så mycket smärta idag inte, och en massa ärenden som ska göras...sen fika på bageriet med en kompis...
*najs*

Ha det nu bra och var rädd om er
Kram

Jozebelle sa...

Den på Swe scrapblogg såg jag men inte de andra, men de är supersnygga! Jaghar skickat in en för EOV v11 på SWE scrapblogg så får vi se, håll tummarna.

Ha en jättetrevlig påsk så hörs vi sen!!!

Anna sa...

Åhh så mycket snyggt du har skapat vännen!

Tänk du är det inte såååå långt kvar tills vi ses här hemma.

Glad Påsk till dig och din familj!

Påskkramen Anna

Anonym sa...

Tja igen!
nu får du byta ut min adress, jag gav upp med bloggandet och har gjort om min gamla hemsa istället...Enkel, orkade inte trixa och fixa efter spacklingen :)

ha en skön kväll - natt
/M

Katarina sa...

Hej

Jag undrar om du gör din scrapping i datorn eller förhand?

MVH Katarina