måndag, april 23, 2007

Tänk om jag...

...hade en liten, liten apa. Ompa, ompa fallerallera.... :)

Humöret är det inget fel på....men orken att lägga upp bilder och fixa med min blogg....den är det fel på just nu. Datorn står mest och samlar damm. Dom där fotona från Idre har jag inte gjort nåt åt, bloggen är tragiskt ouppdaterad och mina kära vänner på min mailinglista börjar nog tro att jag gått under jorden :-/ Det positiva med dessa antiperioder är att dom brukar gå över och det hoppas jag att denna gör snart också!

Innan jag överger datorn för idag så tänkte jag iaf berätta att jag igår hade en scrap-date med mina kära vänner Helene och Anna och sånt gör underverk för själen....pyssel och babbel en hel dag....såååååååå härligt :) Jag fick 3 LOs gjorda igår och när datorlusten återvänder ska jag scanna in dom och visa. Måste bara klura ut hur jag ska göra för att få en inscannand 12*12 LO att se snygg ut när man pusslar ihop bitarna.

Idag är jag hemma med två snoriga och lite febriga barn. Just nu tittar den ena på TV och den andra hittar på bus med storebrors saker....och jag passar på att uppdatera er lite. En legogubbe är oroväckande långt in i munnen på lillasystern här nu....got to go!

kram /K

Inga kommentarer: