onsdag, april 25, 2007

En sida till Ebbas album...

...har jag skapat idag:


Världens sötaste (och skrynkligaste *s*) lilla loppa bara några minuter gammal *kärlek*. Klicka på bilden om du vill kunna läsa vad som står på sidan!

Elias har fått rätt mycket prickar nu och Ebba snorar som bara den...så det blir till att hålla oss hemma ett tag till här. I natt hade Elias jättejobbigt med kliande och svidande (trasiga) koppor. Stackars skrutten var så ledsen och grät för att det sved så på vissa ställen *ont i mammahjärtat* Idag har jag varit iväg till BVC och hämtat ut Tavegyl till honom (och till Ebba, lika bra att ha om hon får vattkoppor också) så nu hoppas jag att det ska lindra det jobbiga lite för honom!

Jajuste, inte glömma: *blåser iväg ett stort gäng vattkoppsbaciller till Annas söta barn* Hoppas dom kommer till "nytta" vännen!! *ler*

Dags att fixa middag...korv med bröd blir det här idag!

kram /Karin

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vattkoppor, lika bra att få det avklarat :) Antar att det inte blir ngn dejt nästa v om även Ebba åker på det...
Krya-på-sig kramar till barnen från oss!
/Veronica, Saga & Tyra

Anonym sa...

Såg nu att du skrivit i min blogg :) Jag skulle jättegärna få vattkoppor avklarat men vi är så fullbokade framöver att det nog inte passar *hm* Visst är det typ en veckas inkubationstid? Jag återkommer :) Ska kolla kalendern.