tisdag, mars 07, 2006

Nybadad tjej...


....myser i pappas famn!


I fredags var det BVC-dags för Ebba, och nu har hon passerat sin födelsevikt!
Dagens siffror: 4350 gram och 54,5 cm! Stora tjejen :-)


Storebror går på dagis på vardagarna mellan ca 9-15 o trivs jättebra, han tycker nog att det är skönt att komma iväg o leka med sina kompisar! Eftersom jag är snittad så får jag ju inte anstränga mig alltför mkt och med all snömodd som är nu så blir det supertungt att köra vagnen så mina kära föräldrar har hjälpt till att lämna och hämta på dagis! Jättesnällt av dom och Elias är så nöjd att få träffa mormor och morfar så mycket! Ebba och jag spenderar det mesta av vår tid i soffan, hon snuttandes o jag tittar på TV och bara myser med lillskruttan!


kram /K

7 kommentarer:

Emelie sa...

Hon är ju så söt er lilla tjej!
Vilka underbart snälla föräldrar du har som hjälper till att få Elias till o från dagis
Skönt att få rå om och bara passa på att mysa med lillan när storebror är på dagis och får busa och leka med sina kompisar
Ha en fortsatt bra vecka

Kram Jeanette

Sandi sa...

Hej hej, lämnar ett litet avtryck här efter mig.

Hå hå jaja, hon måste vara bland den sötaste flickebarn jag någonsin skådat :)

Hoppas allt är bra!
Kram S

webmosterhelene sa...

Lilla skrutteluttan då!!! Hon är såååå söt, lilla Ebba :) Gosa ordentligt!!!

Kram
/Helene

Anonym sa...

Hei hei.Surfet rundt og fant denne siden:) Linker gjerne hit,om du vil bytte banner.
http://knotten.timmi-t.com

Klem fra Eva

Anonym sa...

men vad söt....GRATTIS du ljuvliga människa..ebba är ....Ljuvlig *snyft vad söt*

Anonym sa...

Vilken gostjej!

Julia sa...

Tittar in för att se om du lagt upp lite nya bilder på Ebba... men inte har du tid med det heller... Jag hoppas att det går bra med familjen!
//Julia