måndag, mars 20, 2006

5 veckor...

Sötnosarna myser i soffan :-)



...går så fort...tänk att Ebba blir 5 veckor idag :-) Var tar tiden vägen? Båda barnen mår bara bra och Elias börjar vänja sig vid att vara storebror. Han är så gosig med henne och klappar och ser till att hon har sin napp när hon blir ledsen, sötnosen! Självklart sätter han sig på tvären ibland och skriker och gormar....konstigt vore det väl annars, alldeles nyss var han ju mittpunkten för allt här hemma och nu måste han dela uppmärksamheten med lillasyster.


Ebbas hemsida börjar ta form:
Välkomna!

Vill också passa på att tacka för alla gulliga hälsningar från er!! :-)
Nu ska jag passa på att äta lite lunch här medan lillgumman sover!
kram /Karin

6 kommentarer:

Mindi sa...

Fem veckor??? Var blev den tiden av???

Så söta de är dina små!!!!!

Kram kram kram

Anonym sa...

Namen det är juh DU...Vad roligt att ni fick en flicka...Visste inte ens att du var gravid jag...Jösses, vad jag har missat! Vad fina dom är i hop! Vår Elias känns STOR nu...Vi har börjat fundera på en liten fyra...*kram*

Sandi sa...

Hej vännen!
Vad kul med en uppdatering..
Kikar in på Ebbas sida genast.

Kram o ha en trevlig helg!

Suss sa...

Sötnosar då!
Så länge sen jag var in här sist, läser ikapp lite =)

Kram!

Emelie sa...

Var ett tag sen jag var in, men det var någr dagar sen du skrev sist också ser jag.
Ja du, tänk så fort tiden går, man önskar man kunde bromsa den bara lite.
Så söta de är dina små sötnosar som myser tillsammans.
Kram Jeanette

Anonym sa...

Ja, visst går tiden alldeles för fort. I veckan så blev Linnea en månad!
Har oxå en liten blogg till mina småttingar nu om du vill/hinner kika inom :)
http://eliasolinnea.blogg.se/

kram
Lina