onsdag, december 28, 2005

Tiden springer...

..och jag får skämmas att jag inte lagt in nån ny magbild eller uppdaterat blogen på 1 månad!!
Skäms på mig!!
Här kommer iaf en bild tagen på juldagen:
Vecka 31+2
Fattar ni...inte ens två månader kvar till BF nu *längtar såååååååååå*
Jag har slutat jobba nu, är på havandeskapsledigt pga tungt jobb o det är så skönt att inte jobba mer. Var tungt på slutet..och trångt att komma åt o hjälpa dom boende!
Liten i magen mår bara fint o sprattlar o puffas som bara den :-)
kram /Karin

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hellu!
Kikar in och önskar er ett riktigt ~GOTT NYTT ÅR~
Ha en mysig kväll!
Kraaaaaam

Anonym sa...

Hej Karin! Skönt att du är ledig nu fram till bebben kommer.... Jag hade det också tungt när jag väntade Wille... Jag tror att vi jobbar med samma sak ungefär! *ler* Skönt att du mår bra i alla fall! =)
Passar på att önska er ett riktigt gott nytt år 2006! *Kraaaaaaaaam*

Mindi sa...

Vad roligt att få se din mage igen. :)

Stor kram till dig!