lördag, oktober 01, 2011

Dag 41

Nej då, jag har inte gett upp. Bara varit lite dåligt på att blogga *ler* Äntligen har jag kunnat/orkat börja träna igen. Var och körde cirkelträning i torsdags och idag och det kändes riktigt bra :) Maten går bra även om det vissa dagar känns skittråkigt rent ut sagt. Det sociala livet blir liksom lite lidande och trist av det här....men som tur var har jag underbara och stöttande familj och vänner som förstår att mitt fokus ligger på "Itrimmandet" i några månader.

Har ju inte kunnat låta bli att väga mig hemma och enligt min hemmavåg har jag gått ner ca 11 kg sedan Itrim-starten den 22 augusti :) Jag känner mig peppad att köra vidare och när jag inser att mina kläder har växt i garderoben så känns det väldigt väldigt bra!

Tillägg: Avslutade dagen med 4 km:s promenix :) Åsså måste jag ju berätta att imorgon är det halvtid....jag har alltså klarat halva tiden med måltidsersättning. Weeeee :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Wow!!! Du är sjukt duktig!!!! Visst blir det sociala livet lidande ... Men jag måste säga att jag börjar vänja mig nu. Det verkar som om alla mina kompisar fyller 40 just denna höst ?!;-) kram på dig o kämpa på !!! nu är det nedräkning...:) /p-lina