torsdag, september 08, 2011

Dag 18

Tjohoo, äntligen dag 18 vilket betyder vägning. Det har ju gått bra med stegen och maten så jag har faktiskt längtat till kvällens vägning och gruppträff....även om det kändes lite nervöst precis innan jag skulle kliva upp på vågen. -3,8 sedan förra vägningen och totalt -5,2 kg sedan starten den 22 aug. Känns kanon :)

Nu hoppas jag bara att min envisa, envisa, envisa förkylning ger med sig...nu verkar den dock ha tagit mina bihålor som gisslan :(

Det går bra även för min kära vän Paulina! Heja oss :)

1 kommentar:

P-lina sa...

Heja oss! När ska vi anmäla oss till vårruset då? =)

Ska köpa skor, när jag gått ned 10 kg prick är det dag för mig att börja löpträna!YES! KRam o nu kör vi vidare, snart är det ju måndag!!! Ska vi ta chili con varne till lunch då? =)