torsdag, januari 15, 2009

090115 ~ älskade & underbara


Underbara!! Idag är det mina föräldrar som får vara med på dagens bild för att dom (och även barnens farmor) är så underbart goa o ställer upp så mycker för oss och barnen. Ebba är ju som bekant sjuk...igår och halva dagen idag var farmor här och tog hand om lilla krasslan och i eftermiddags kom mormor och morfar och löste av farmor. När jag vaknade höll m & m på att fixa med middagen! Goa goa ni, tack för allt ni gör för oss! Vi älskar er massor!

*************

HÄR hittar du länkar till andra "Dagens foto-fotografer"!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbart inlägg! Det finns så många mor- och farföräldrar som är guld värda och jag hoppas att alla barn talar om det för dem, precis som du just gjorde. Jag är så glad att jag hann träffa pappa innan han dog i höstas, så jag där och då, på hans dödsbädd, fick chans att tala om att han var världens bästa! Sådana här bilder och ord berör mig extra förstås, eftersom sorgen efter pappa/morfar är stark fortfarande.