tisdag, december 30, 2008

Tackelitack ~ nu med bild!

Tack för gratulationerna i inlägget nedan :)
Japp, jag sa JA!

Barbapapan var med i paketet och höll i påsen med ringar och frågan. Ni som känner mig vet ju att jag älskar Barbapapa så det var en passande budbärare :) Ringarna var provisoriska men idag har vi varit och köpt våra riktiga förlovningsringar (som vi sedan kommer att byta ut mot andra ringar när vi gifter oss, vi vill bara ha en ring). Något datum eller hur det ska ske har vi inte bestämt...men under 2009 ska det bli iaf :) Angående namnet som någon undrade (Jenny tror jag det var) så är vi inte helt på det klara hur vi ska göra där...just nu lutar det mest åt att Fredrik byter efternamn och tar samma som jag och barnen har.


Ringarna :)


Dags att åka till jobbet för mig!
Tack igen för alla grattis både här o på mailen :)

kram /Karin

1 kommentar:

badanka sa...

UNDERBART! puss på dig raraste lövly du